La nostra funció és la d’encarregar-nos de totes les tasques relacionades amb la gestió de locals comercials. Aportem valor al client mitjançant l’optimització i el seguiment exhaustiu de la seva cartera. La nostra actitud d’actualització continuada ens permet mantenir al dia el nostre coneixement del sector, oferint un servei transversal d’assessorament immobiliari, financer i legal. Els nostres serveis d’assessorament persegueixen incrementar els ingressos i valor del patrimoni dels nostres clients.
- Gestió de contractes d’arrendament
- Elaboració del pressupost anual d’ingressos i despeses
- Facturació de la renda i de les despeses
- Seguiment del compliment de totes les condicions contractuals
- Liquidacions mensuals
- Control, seguiment i solució d’incidències
- Seguiment i comercialització d’immobles
- Seguiment i cobrament d’impagaments
- Recull d’informes específics de l’arrendatària
- Assessorament comercial, financer i legal
- Gestió fiscal
- Gestió d’obres i reformes
- Accés en línia (contractes, rebuts, liquidacions, assegurances, etc.)
- Redacció de contractes
- Informes trimestrals personalitzats
- Seguiment de la normativa legal
- Seguiment de les modificacions urbanístiques
- Obtenir finançament amb càrrec a immobles arrendats