La nostra funció és la d’encarregar-nos de totes les tasques relacionades amb la gestió de  locals comercials. Aportem valor al client mitjançant l’optimització i el seguiment exhaustiu de la seva cartera. La nostra actitud d’actualització continuada ens permet mantenir al dia el nostre coneixement del sector, oferint un servei transversal d’assessorament immobiliari, financer i legal. Els nostres serveis d’assessorament persegueixen incrementar els ingressos i valor del patrimoni dels nostres clients.

 

 

  • Gestió de contractes d’arrendament 
  • Elaboració del pressupost anual d’ingressos i despeses 
  • Facturació de la renda i de les despeses 
  • Seguiment del compliment de totes les condicions contractuals 
  • Liquidacions mensuals 
  • Control, seguiment i solució d’incidències 
  • Seguiment i comercialització d’immobles 
  • Seguiment i cobrament d’impagaments 
  • Recull d’informes específics de l’arrendatària 
  • Assessorament comercial, financer i legal 
  • Gestió fiscal 
  • Gestió d’obres i reformes 
  • Accés en línia (contractes, rebuts, liquidacions, assegurances, etc.) 
  • Redacció de contractes 
  • Informes trimestrals personalitzats 
  • Seguiment de la normativa legal 
  • Seguiment de les modificacions urbanístiques 
  • Obtenir finançament amb càrrec a immobles arrendats